06 April 2010

Hampir sama... tapi x sama lah...

Dikalangan sedara-mara aku .... selalu keliru dengan aku dan kakak ku... mereka selalu memanggil aku dengan nama kakak ku... dan kakak ku pun begitu.. dipanggil dengan nama aku hahahaha.... Dikalangan sahabat ku pun mereka juga keliru... aritu ada hadiri majlis perkahwinan.. kebetulan kakakku balik kampung dan pi majlis tu.... kakak ku sampai awal dari ku... kawan ku nyaris - nyaris penepuk belakang kakak ku... heheheh

Tiba nya aku di majlis tu.. masuk jer dewan kawan ku senyum mcm kerang buruk dah...
aku juga tertanya.. kenapa dia senyum gitu gayanye... pastu dia tanya aku... bukan ko dah masuk ker tadi... hahhaha... aku pun bgtau dia.. aku baru sampai ahhhh.... lepas aku duduk dimeja makan tu... bersebelahan meja kakak ku... kawan aku pun bg tau.. dia nyaris nk tepuk belakang kakak ku... kerana dia ingat aku.. punca dia x jadi nk tepuk blakang tu kerana kakak ku tak senyum ngan dia... hahahha... aku kerja dibutik dan terdedah ngan ramai org.. ader lah beberapa customer bila masuk jer... buat muka terkezuutt.... tgk aku... dan ada yang siap jerit sebut nama kakak aku... hehehhe... aku gelak jer lahhh... glamer ker kakak aku nie..... huhuhu

wey.. kak.. tang mana sama kite ni yer... hehehhe... aku rase nk main teka teki lah.. kite pakai baju semua sama... soh mereka teka.. mana ku dan mana mu... hahhaha... amacam boleh tak...
ader yang sokong...... angkat satu jari yer... huhuhhu

minggu lepas ke majlis hari kantin di sekolah cu la... aku membeli di satu gerai jual spegetti...
dan cikgu tu tanya... ex-student ker... aku cakap kat cikgu tu.. x lah hehehehe.... cikgu tu cakap muka same ngan ex-student... dlm hati aku dah agak.. mesti kakak aku ler tu... last2 aku ckp.. kat cikgu tu... saya adik dia hahahha... cikgu tu ckp.. patut lah muka sama... heheheh..


psstt... cikgu.. tang mana sama yer.... hahahha... jgn mare yer..
.
.
.

5 comments:

  1. He..he..muka memang sama...


    Tapi konfius sikit hari tu nak bertanya...

    ...sebab yang ini nampak 'lonjong' sikit dari yang itu....hi..hi..

    ReplyDelete
  2. 'lonjong'...? kikiki... beralas betul bahasa syekgu aku nih... :P

    weh teh... ko la keji. pakai spek nk irap2 aku. laaaagiiiii le demer konfius.

    tapikan teh... kalo ikut saiz ponggong mmg tak sama sbb aku dh kurus.

    wakakakaka....

    [ngape le aku ngomen mcm sembang kat romah nih.... ha ha]



    .

    ReplyDelete
  3. dah dari acuan yg sama kan...
    :P

    ReplyDelete
  4. suruh TM buktikan beza saiz ponggong ituuu...

    ReplyDelete
  5. cikgu...

    lonjong yer... hehehe...

    dak akak,

    tu lah aku terpakai spec plak heheh.. ate dah keturunan rabun.. x dapat nk elak yer.. nak pakai lens yg biru2.. aku tak reti pakey.. hehehe

    kak siti,

    sokong kak... hehehe

    drsinga..
    nanti sy soh dia ukur hehhe... banyak bezanyer ngan sy hahahaha

    ReplyDelete