27 July 2010

Tanda-tanda dah tua....

Leganya semua kepenatan telah berakhir...

Kesibukan daku menguruskan majlis perkahwinan adik ipar ku. Wah daku macam tuan rumah plak yer. Bukan aper, ini adalah kenduri pertama untuk keluarga mertua ku. Sebelum ini, anak yang lain berkahwin hanya mengadakan majlis yang cukup simple. Kalau anak lelakinya berkahwin, majlis akan diutamakan dirumah pihak perempuan seperti aku dulu. Pihak lelaki hanya mengadakan kenduri kesyukuran jer. Abaikan cerita kenduri tadi lah.

Dua minggu sebelum kenduri tu, aku diserang sakit pinggang yang teramat. Sampai nak bongkok pun tak boleh. Ia amat merisaukan aku. Apa lagi serang ker klinik lah. Doktor cakap urat pinggang tu bengkak. Beliau sarankan untuk ambik "injection" bagi mempercepatkan ia pulih. Memang ia beransur pulih.

Minggu lepas juga aku dilanda kesibukan di butik. Dengan pakej sauna, facial dan spa. Pinggang aku dilanda sakit semula. Aduhhh... tak leh nak buat kerja lagi nampak nyer. Memandangkan kerja banyak yang menanti, aku ambik keputusan cucuk lagi. Kalo tak tak leh buat keje ler nampak gaya nya.


Waaaaaa..... adakah ini tanda-tanda aku dah tua.. hahaha.. sedar-sedar lah diri tu...

h

a

h

a
.
.
.
.

2 comments:

  1. aku dulu pernah gak sekali rasa sakit pinggang yang maha dasyat. penyakit keturunankah...? hahaha...



    .

    ReplyDelete
  2. ushh... yer ker ....
    mungkin jugak kot hehehe...

    ReplyDelete