07 August 2010

Gara-gara Petronas Club Prix

Salam sejahtera dan salam 1 Malaysia...

Ewahhh... formal bebeno... ok.. ok.. serius ni.. huhuhu

Kesesakan lalulintas mula melanda dah angkara tu ler.. Petronas.. depa pi buat racing moto kat litar Speedy. Merata jalan dah tutup. Pekan Teluk Intan ni bukan lah besar sangat memandangkan nama pun dah 'teluk'.

Hangin memang tetap ada sebabnya pengunjung mula mencari altenatif untuk mencari parkir kenderaan masing-masing. Maka nya bandar baru adalah tempat yang stategik untuk meletakkan kenderaan. Waaa.... aku nak masuk keje dah lewat kerana tawaf dibandar baru untuk mencari parkir keretaku.

Tawaf punya tawaf, aku mengambil langkah berpatah balik ke rumah untuk menukar kenderaan dari kereta kepada basikal.. hah.. puas hati aku.. huhu.. Jadi kepada pengunjung sekalian.. anda tidak digalakkan menaiki kereta... van... mahu pun lori. Maka naiklah moto atau basikal..






eh.. sesapa ada sampan digalakkan sebab kome tidak akan tempuh 'traffic jem'.. ikut sungai lagi cepat sampai.. cumanya kome kene menapak ler ker jln speedy tu...




waka.. waka..ey.. ey...

.

.

6 comments:

  1. Selalu je tak ingat nak tanye si Tasik tu korang duk Teluk Intan kat mana. Akak tanye ko je lah teh. Korang duk kg mana? Kg Bahagia ke?

    ReplyDelete
  2. Kak ct..

    kami membesar di Kg. Banjar... hehehe.. pernah sampai ker kak..




    pssttt... TM.. ini bukan pecah rahsia yer..
    huhuhu

    ReplyDelete
  3. Teh,
    takkan nama kg pun rehsia. hehe..
    akak cuma pernah sampai ke kg bahagia je. kawan akak ade duk situ.

    ReplyDelete
  4. weh teh... gambor ko kt profile tu dh nak gaya aku. apsal tiru muka aku ni hah...?

    :p



    .

    ReplyDelete
  5. kak ct..

    oh yer ker... kg bahagia tu banyak lorong.. lorong mane umah nyer heheh tapi kalo lorong masjid ada hubby teh punya fertigasi hehehe
    tak der rahsia lah kak.. sesaje jer ehhe


    Dak akak,
    ala.. masih seghope ker... mcm mane aku nak posing ni.. semua nampak same jer... eh semalam aku jumpa kak inap.. dia panggil aku dgn nama ko.. huhu kesian aku..

    ReplyDelete
  6. hahaha....

    aku tak jumpa lagi org yg panggei aku dgn nama ko.

    tapi ko selalu jumpa org yang panggei ko dgn nama aku.

    apakah maksudnya itu...

    hahaha...

    :p



    .

    ReplyDelete