02 December 2010

Siapa cepat dia dapat... boleh tak gitu????

Hari ini memang paling kelakar sangat. Tak pernah-pernah di pekan kecil macam ni berebut Parkir. Tapi sesungguhnya memang aku tak tau, pakcik india tu telah menunggu untuk parkir di petak itu.

Aku memang nampak kereta 'matsedih' tu berhenti di untuk parkir keretanya tetapi aku tidak menyangka dipetak yang sama. Ini kerana jarak untuk menunggu tu agak jauh, maka aku tidak terfikir pun 'uncle' tu nak parkir keretanya disitu.

Bila aku dah masuk ke parkir tersebut, aku dengar bunyi hon kereta. Aku fikirkan ada hal-hal lain yang menyebabkan mereka bermain dengan hon. Dan aku toleh kebelakang rupanua kereta 'uncle' tu hon aku, sebab dia tak bagi aku parkir disitu. Rasa macam berebut parkir plak. Hakikatnya aku memang tak sengaja nak parkir disitu.

Uncle... sapa cepat dia dapat lah hehe.. boleh tak dia terima hakikat dengan ayat sengal aku tu... mahu di hambatnya aku hehe...

Apa pun jadi, sesungguhnya aku memang tak sengaja okey uncle.. ampunkan daku haha...

.

.

2 comments:

  1. wey teh. ko tolong boh n3 resepi mak punya sambal kacang. ada aunty nak la. nnti aku linkkan dia ke blog ko.

    tq bebeh.



    .

    ReplyDelete
  2. waaaa.... nak resepi kuah kacang...
    boleh.. cam nak tulih yer... antara bahan2nya.. kuah kacang ready made.. dan tambah bahan2 lain wkaka.. nanti aku tya mak resepi kuah kacang ready made.. sukatan nyer...

    ReplyDelete