16 September 2011

18 Syawal....

Sekejap jer masa berlalukan
Hari ini dah 18 syawal
Dan hari ini baru aku dapat nikmat Hari Raya
Tetiba wujud kerana beberapa hal dalam hidup aku dah selesai
Tetapi masih ada beberapa hal yang masih tertangguh...

Mungkin kerana semalam selesai puasa sunat
Hari ni terasa macam Raya Aidilfitri yang pertama pula
Punya semangat aku memasak
Diantaranya:
  • Lontong
  • Nasi Impit
  • Sambal Sotong kering
  • Rendang Daging
  • Puding Jagung
  • Lemang..... arini pakcik tu tak niaga pulak
Gambar tak payah letak lah yer
Menu nyer semua orang pernah makan
Hahahaha... udah penat masak
Malas nak ambil gambar....
Wakakkaka......



tet....


.

2 comments:

  1. rajinnye masak.. aku skang ni tau nak ngap je.. hehehhe..

    ReplyDelete
  2. eda...

    Pregnant kali ni memang rajin masak
    hahhaha...
    ikutkan tak lalu dah ni..
    tapi geram punya pasal..
    semua bende aku nak makan

    ReplyDelete