30 November 2011

Bila berjiran dengan mamak.....






ha.. mengancam tak?
Jiran gua selalu hantar bende ni kat rumah
Dia memang rajin menghantar aper jua dia masak
Sehingga tak mampu gua membalasnya
Aper pun gua puji masakan dia
Memang sedap.. anak-anak gua pun suka
Sehingga makanan tradisi india pun mereka suka...

Oleh kerana jiran gua sudah mau pindah
Dengan segeranya gua mempelajari buat Tosey
Memang jadi kegemaran kami sekeluarga
Abang Ngah gua pun suka.... hey sibok jer tau hehehe
Setiap kali nak pi "check up" suruh buat tosey
Mengelat sungguh
Apa pun layan jer lahh...





tet...

.

6 comments:

  1. tosei ke tu teh? mcm lempeng nyor pon ye... hakikatnya nampak sgt sedap...

    ReplyDelete
  2. lorrr.. tosei ke.. aku ingat lempeng.. huhuhu...

    ReplyDelete
  3. kak siti,

    tosej buat kat umah gitu ler gayanya hehe
    kalo kat kedai kuali leper depa beso
    memang syok ler...

    hehehe



    eda..

    kah kah kah
    lempeng mamak
    kah kah kah

    ReplyDelete
  4. Tosei?

    bukan kuih keria ker tu?

    ReplyDelete
  5. Aku,


    ade ghoper kuih keria ker???
    ngeh ngeh ngeh....

    ReplyDelete
  6. adoi.bile dila nye turn lak nk cube ni,hahaha

    ReplyDelete