09 October 2011

Check In...

Hah.. arini tarikhnya dah tiba
Kene check-in hotel untuk seminggu
Berdebar pun ada...
Tak sabar pun ada...
Sepatutnya kene masuk jam 10 pagi
Tapi aku masih lepak update blog
wakakakaka
Aje pakat nak kene maki ngan doktor gamaknya

Barang semua sudak ku susun
Tetapi tak kemas masuk dalam beg lagi
Adus punya lah liat
Kalo kata nak pergi bercuti
Laju jer mengemas beg kan

Oklah kene mengemas juga
Rumah semua dah siap kemas
Keperluan jer yang tak siap lagi..
Doakan aku yer kawan-kawan
Semoga semuanya selamat
Aminn....


.

3 comments:

  1. Semoga segalanya selamat sejahtera... Amin.

    Bila dah ada baby tu, snap la gambor...masuk blog.

    ReplyDelete
  2. selamat ye teh.
    ko operatekan..?
    buat tenang sudah.
    kot terasa piso lagi ko kasi penerajang sedas doktor tu.
    haha.

    aku.
    deepavali mungkin xbalik.
    abg sibuk.

    raya haji InsyaAllah balik kot...



    .

    ReplyDelete
  3. AKU,

    InsyaALLAH.....



    Dak Akak,

    tq kak..
    yer moga2 selamat...
    nanti aku cerita kat entri yer....

    ReplyDelete