19 October 2011

Keturunan Kebal...

Yuhuuuuuuuu............
Lama dah tak update blog
Almaklum lah lepas keluar hospital
Kene jalani proses menstabilkan diri
Dek kerana terlebih dos ubat bius...

Ha bila cerita pasal ubat bius ni
Entah kenapalah dengan badan gua ni
Memang tiada keserasian langsung
Atau memang keluarga gua ni ada keturunan kebal
Kalau bius setakat separuh-separuh ni memang tak layan

Dalam bilik bedah tu
Deme nak tumbangkan gua ambil masa hampir 45minit
Tu lah sebabnya gua lama dalam bilik bedah
Setakat nak belah keluarkan baby tu
Ambil masa lebih kurang 30minit dah siap jahit

Punyalah Pakar bius tu berpeluh nak bius gua
Eh layak ker panggil pakar ha??
Hampir 18 kali cucuk kat tulang belakang tu
Gua tak rasa apa pun.. kaki gua boleh gerak2 lagi
Sampai tahap gua minta bius umum
Gila kene cucuk banyak kali siapa tahan

Akhirnya pakar tu mengalah
Siap tepon bos besar lagi tanya
Macam mana nak buat dgn gua ni
Bos besar pun menurunkan arahan
Kasi gua bius umum (penuh)
Tewas akhirnya gua....
Sedar-sedar ditamparnya gua
Hampeh betol.....







nota kaki : overdos punya pasal gua muntah2, pening2 dan batok.... huhuhu.... tobat tak mau beranak lagi .. : ( ....

4 comments:

  1. bius penuh mmg akan kesan gitu.
    ko akan rasa nak terbatuk.
    dah la sakit perut lepas operate tu kan...?
    batuk lagi la sakit.

    heh.

    mana gambor baby baru...?



    .

    ReplyDelete
  2. entah2 kawan ku yang membius itu, keh3...

    ReplyDelete
  3. Dak Akak,

    betoi kak...
    dak ler dia bg 18 das tak jalan..
    pastu bg penuh pulak..
    berapa byk ubat bius masuk dlm badan
    hadoi.. 3 ari pening tak ilang...
    Gambo tunggu photographer.....
    aku yang beranak.. dia yang demam teruk..
    wakakkaka.....


    Kak Najwa...

    Ha.. kawan akak ker..
    doktor india pmpuan....
    wakkaka nanti cari nama dia...

    .

    ReplyDelete
  4. huhuhu.. ko pon udah besalin ye.. tahniah2.. gile arr... tak lut bius..

    ReplyDelete