16 July 2011

AKU....... dipersalahkan...

Majlis 1.


Aku adalah orang dipertanggungjawapkan untuk urusan majlis ini
Makanya selagi tak selesai seperti aku rancang
Aku memang tidak akan bersiap
Aku lihat mereka semua dah bersiap sedia
Dengan baju yang cantik dan make up segala...

AKU...?
Masih dengan baju biasa...
Tetamu dah datang pun aku masih selamber...
Sampai seorang makcik ni tegur..."bila nak bersiap ni...."
Aku jawap.... "nak pergi bersiaplah nie....."

Kemudian kakak aku TasM lalu depan makcik tu...
Dan makcik tu bercakap..."aik cepatnya bersiap"...
Kebetulan pengasuh anak-anak aku disebelah...
Dia pula bersuara....
"itu TasM..... bukan Teh..."
Makcik tu bersuara....
"e yer ker.... patut TasM macam tak kenal aku.."
ingatkan si Teh, menyombong pulak dia"....



Wa.... kasihanilah aku.....



huk huk huk...



..



** rujukan cerita oleh pengasuhku....

7 comments:

  1. kalau kakak hanjelina jolie ko tu buat songeh kat sana pun, mesti ko yang kena kutuk, ye dak?

    ReplyDelete
  2. hahaha...
    jahanam komen nizam tu tau!

    ye la teh...
    masa aku keluor tu.
    dia tegor aku.
    nasib org sebelah dia cakap...
    tas tu... bukan teh...

    terus aku pi salam.
    padahei aku tak kenei pun siapa yg menegur tu...

    haha.



    .

    ReplyDelete
  3. org kalau dah diva memang orang kenal dia tapi dia tak kenal orang kut..

    * ehem *

    ReplyDelete
  4. AKU...

    Oit.. kutuk kakak aku...
    nak kene silat ker haper...
    hahahha


    Dak Akak,

    Kah kah kah...
    x pasal2 ko kene ramah-tamah yerk..
    padahal hari tu aku sengaja tak nak pakai cermin mata tau..
    masih konpius lagi mereka...


    hahahaha...



    AKU lagi...

    masaelah nye teh dah cuba membezakan
    tetapi.. mereka masih keliru...
    waaaaa......

    ReplyDelete
  5. teh tak pakai cermin mata, tiba2 tas pun tak pakai cermin mata... sama jadinya.. hahaha

    ReplyDelete
  6. wei..lain kali cobe kome berdua pakai name tag. br kejadian spt di atas tidak terjadi.

    :P

    ReplyDelete
  7. AKU,

    ntah ngape ada beberapa naluri kami akan sama
    mengalahkan kembar...


    SITI,

    itu adalah cadangan yang lama dah nak dibuat..
    cuma belum lakukan jer
    hahahha

    ReplyDelete