20 July 2011

Bukan nak berlagak yer .....


Lilypie Pregnancy tickers



Wah.. wah .. wah....
Saja nak bagitahu pada umum... poyo tak???
Tetapi sehingga hari ini aku masih boleh memakai baju kurung
Seluar jeans biasa dan gaya-gaya orang tak mengandung

Dimana duduknya baby dalam perut aku ini
Sampai ada yang cakap " wah pandai sorok yer"...
Kecewa aku, kadang aku jawap balik " halal buat aper nak sorok"....
Wakakkaka ganas tak jawapan aku itu...

Tapi itu lumrahnya...
Aku tidak seperti ibu-ibu hamil yang lain..
Tidak perlu bersibuk-sibuk mencari baju untuk ibu mengandung...
Baju Kebaya sudah memadai untuk aku....
HAPE....????? KEBAYA ??????
Penipuan semata..........


Cauuuuu........



: ) : ) : )

6 comments:

  1. nak tumpang gembira... hehehe

    ReplyDelete
  2. Wah.. wah wah..
    terima kasih.... terharu i...


    grrrrrrr...........

    ReplyDelete
  3. wahhh.. cepat aku 3 minggu je ye.. hehehe.. =D

    ReplyDelete
  4. eda,

    ha'ah cepat awak 3 minggu jer...
    tapi anak kita tetap sebayakan
    hehehhe....

    ReplyDelete
  5. wakaka.kebaya yg kite tgk kat melake ke kak?kihkihkih

    ReplyDelete
  6. kah kah kah..
    kat butik pun ada gak kebaya mcm ket melaka tu
    nak tak nak jer pakai hehehe...
    heh!!!!! mane maunya pakai kebaya..
    baju kurung tu ampun lagi....

    ngeh ngeh ngeh

    ReplyDelete