29 July 2011

Kek Cekelat Lemoih







Ha ni ler rupa kek cekelat lemoih pesen gua...
Punya penuh dugaan nak membuatnya
Dengan rasa seram....
Penuh dengan ketakutan....
Dek kerana disalak oleh anjing dengan nada sayup.....
Grrrrrr................

Ha.. ni bakal adik ipar belum jadi yang punya....
Teringin sesangat nak makan kek cekelat lemoih ni...
Dan lagi satu kawan aku punya....
Dari mengandung... dan bersalin...
Sekarang anak dia dah berumur 5 bulan...
Baru nak dapat makan kek lemoih kukus ni...


Ha.. aper lagi...
cer sila cer sila....


.


.

.

10 comments:

  1. jgn le ce sila..ce sila gitu. nak nerai gak ni. boleh bg resepi?hihi

    ReplyDelete
  2. SITI...

    ushh akak ni...
    akak kan lagi pandai buat kek cekelat
    ada blog lagi kan hehhehe

    ReplyDelete
  3. pesal aku tengok bintang-bintang tu memancor-mancor?

    ke.. mata aku yang silo...?

    ReplyDelete
  4. lemoih tu apa teh..?
    berlemoih...?

    haha.

    jgn la tunjuk kek cekelat.
    sedap bebenor nampaknya tu...

    aku diet.
    minggu ni aku dh turun 2kg.
    tulang selangka pun dh tersemboi nih.

    aku berazam utk sgt kurus raya nih.
    perghhhhhh.... harus ko tak kenei kakak ko sok.




    .

    ReplyDelete
  5. kak eryn:haha.belumoih nk mkn nye.haha.

    kak nini: xpyh le nk kurus.haha.dengki ni.

    ReplyDelete
  6. AKU,

    almaklum lah buatnye pun dah malam...
    tu sebab bintangnye memancor...
    ala-ala... twinkle2 tu...
    ngeh ngeh... kamu nak rase ker....

    cer order... cer order.... grrrrrrrrrr


    Dak Akak,

    orang perak tak pandey ckp moist...
    lemoih jadinye... wakkaka
    ushhh usah ler diet.. udah kuruih dah tu...
    ko diet bukan pp ko leh kurus hahaha...
    raya sok aku buatkan kek cekelat yer...


    Dila,

    wakakaka... ate pembakaran 2 kali jah...
    toppingnye memang belemoih ler...
    baru cukup syarat....


    .

    ReplyDelete
  7. kot ada lebih, ko pos la kat akak NiNi ko tu... aku wakilkan dia makan...

    kak NiNi... ehem.

    ReplyDelete
  8. ehem.. ehem... ehem...
    tengah diet tu..
    x per raya annti aku akan menjahanamkan diet dia
    wkakakaka.....
    cam biaser lah yer...

    ngeh ngeh ngeh.......

    ReplyDelete
  9. Kak nini...

    kak nini...

    hahahaha

    ReplyDelete