02 August 2011

Dah nak membesar...........

Tahun ini si teruna sulung aku tu dah berumur 6 tahun
Mula nak belajar puasa...
Mula nak belajar pergi surau...
Bersahur cukuplah susah nak bangun...

Sampai sekolah ramai kawan-kawan dia berpuasa
Sesiapa yang berpuasa cikgu agihkan jadi satu kumpulan..
Dia suka... aper yang dia suka sangat entahlah...
Tapi sampai jam berapa dia bertahan...
Tak pasti lagi....
Apa pun proses pembelajaran.. aku tidak terlalu paksa...


.


.


.


.


Grrrrrr......


.

7 comments:

  1. bagus la.
    yeop tahun lepas puasa penuh.
    tahun ni harus penuh juga la aku kata...

    kira bagus juga dia.
    dulu.
    aku kecik2.
    darjah 3 tak penuh kot puasa.
    1st day puasa aku melepap tidor ateh simen kt umah kita kt terendak tu.

    haha.



    .

    ReplyDelete
  2. wey teh.
    nizam tu ada banyak blog.
    ko link MM tu ko pening kepala baca.
    ko link blog dia akuyangakut tu.
    kt situ bulih gaduh.

    haha.


    .

    ReplyDelete
  3. Adik Ereen... jom ke akuyangakut?
    Aku dan kak nini pimpin tangan adik ek..

    ReplyDelete
  4. Dak Akak,

    ush dah penuh yeop puasa yer..
    zakwan ni tak tau lah umur berapa leh penuh...
    skang ni pun baru blajo puasa separuh hari...
    tapi semalam rase boleh lajak sampai petang..
    tapi cikgu plak lupa dia puasa...
    pi buat latihan tarian..
    zakwan dah penat....

    erm.. apa pun tak bleh ...

    haha...

    AKU...

    ee.... rase geli plak...
    hahahha....
    tak ngape kakak aku tu leh pimpinkan..
    ko tak payah....
    geli..... eeeeee


    wakakka

    ReplyDelete
  5. dia tu mmg pesen mengada.
    haha.


    .

    ReplyDelete
  6. mana ada.. suka-suka je ngata orang lah akak zuraini ni...

    ReplyDelete