08 August 2011

Kisah Muka Buku



Malam baru boleh intai muka buka aper cerita
Wah... ramai yang update status mereka
Mengenai BONUS yang baru diumumkan
Eh.... bila diumumkan yer..
Tak sempat tengok berita tadi....

Kemain seronok mereka itu
Dapat bonus setengah bulan jer....
Ada yang mengeluh dan ada yang bersyukur
Mengeluh sebab tak capai target bonus gamaknya
wakakkakaka..........

Aper pun kome sekalian tetap bersyukurlah..
Ada hikmah dapat banyak itu jer...
Jangan terlalu rakus berbelanja
Eh.. aku raya ni ada bonus ker????



.


.


hehehehe...



.

Tetap senyum...

.

7 comments:

  1. nama pun bonus...

    kalau kita buat planning berdasarkan pendapat biasa, rasanya tak akan mengeluh. Malah, bila dapat bonus (nama pun bonus) tentulah bersyukur...

    Mereka yang tak bersyukur tu sebab dah buat planning awal-awal nak itu ini.. bila bonus sedikit, mengeluhlah...


    sekian dari ostaz.

    ReplyDelete
  2. aku gak yg rileks.
    ada bonus ke...
    tak de bonus ke...

    tetaplah tak beli baju raya utk diri sendiri.

    yg sebenornya aku dah terlali.
    sbb kecik2 dulu.
    tak pernah mintak baju raya pun.

    kalau ada, ada la...
    tak ada pun tak apa...

    akibatnya.
    sampai ke tua aku tak kisahkan diri sendiri.




    .

    ReplyDelete
  3. kak eryn: hahaha.minx kat En Laling le.share bonus.hehe.

    kak nini: mcm 2 belikn tok dila kak.:P

    ReplyDelete
  4. dila.
    pandai tau dila memanipulasikan kata2 aku.

    haha.

    wey...
    nk ikut kitorang pi umah una tak raya nih..?



    .

    ReplyDelete
  5. AKU...

    yer nama pun bonus..
    seronok gamaknya yer..
    aku tak berpeluang menikmati itu...

    Dak AKak..

    ala.. kesian akak aku...
    aku pun tak pernah nikmati bonus..
    aper rasenya...

    Dila..

    oh.. i tak reti nak memintak dik non..
    takut hampa hahaha..
    apa mau.. sendiri cari
    tahun ni utk anak yg penting...

    Akak lagi...

    Dila memang pandai memanipulasi heheh
    dila dapat bonus dari bob gamaknya
    wakakaka...

    ReplyDelete
  6. udah rezeki deme.. bio le.. kot2 kite pon dapat tempias ke.. mane tau kan.. dapat duit raye kat anak lebih ke taun ni.. mane kite tau ye dak.. hehhehe..

    ReplyDelete
  7. eda..

    betoi tu rezeki deme...
    tapi ada jugak yg tak bersyukur dapat ciput..
    deme tak pk yang kita ni tak merasa langsung
    hahahha.......

    ReplyDelete